Fuck Julen

Hej alla bloggläsare,

Dålig uppdatering eftersom jag hatar julen mer än allt annat, och allt tack vare det som hände för 5 år sen.
Tack vare en sjuk mans fantasier så är min jul förstörd för all framtid, kanske ja kommer må bra nån gång, men inte de närmaste åren , + allt annat skit denna jul.

Julklapparna :

-Hello kitty sak <3333
- Mini platt-tång
- hårtork
- Epilator
- Frissa stuff
- Klocka
- 9 filmer
- Spel
- bulletproof och vatten säkert minnessticka
+ annat skit

Igår var det Annandag jul, mådde int bra egentligen nångång under dagen, men gulle piggade upp mig <3
Låg och såg på American pie 1an - 7an hela dagen. Var ensam hela dagen + natten så hade entertainment.
Annars hände int så mycket talade i telefon med Gulle i 1.5 timme och min telefonräckning kommer ruinera mig.

Kommentarer
Postat av: Anna

ja hoppades på att du sku tka om hellokitty saken :)) beklagar att du inte tycker om julen.. men hoppas du endå mådde någolunda bra. kram <333

2009-12-26 @ 12:40:52
URL: http://suchawonderfuldream.blogg.se/



Postat av: Denicee

vad är en miniplattång? :)

och bulletproof minnessticka? :O

haha va skoj :)

2009-12-28 @ 15:15:53




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback