Give me PainKillers!

Yesbox.. första dagen sjukledigt idag, vaknade inatt av att morsan väckte mig och allt sånt haha. Läkarens order. tydligen va ja lite vimsig, och hur mitt huvu o ben värkte ändå. Men fick sömn igen. Sen i morse skulle dom kolla mig igen. Sen drog vi via sjukhuset och sen via apoteket (Y)

sd

sen blev det hem o sova igen, farsan sku ha wii dosan till Vardagsrumme så hamna koppla lös den med o hur fans tungt kan det vara att stå på ett ben o koppla loss nått haha. Sen tänkte ja att ja kan vila o se på när han spelar, men de gick inte alls. Mitt huvud tålde int nått. så det blev o sova istället. lite senare så kunde jag se på när han spela och passade på att skriva lite blogginlägg då med. och sen sen tog jag över spelet haha. Spelade först Mario o sen Simpsons.
sd
Sen har jag knarkat smärtstillande hela dagen (Y) och ska snart försöka få i mig nått att äta o sen ska ja sova.
om jag får sömn med mitt ben är en annan sak. det värker obehagligt och är inte kul alls haha. Onått annat som inte varit kul är att jag missade en Rak-Kurs idag, + skolfotograferingen, så det blir inga bilder av mig i år och är inte med på klassfotot heller. nåja, ei se mitään. Kostar mindre för mig då.

Puss alla läsare <3 fattar int ehur ni orar läsa min blogg när jag ändå inte uppdaterar alltid så snabbt haha <3


Kommentarer
Postat av: Cissi

De där låter inte roligt :O hoppas du blir bättre

2009-12-03 @ 20:29:18
URL: http://iissic.blogg.se/



Postat av: Marie

SV: int ha de hänt någo speciellt, e bara allmänt trött på allt... :/ hur e de med dig då ? :)<3

2009-12-04 @ 18:04:01
URL: http://mwikstedt.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback