godmorgon - DjupaTankar

Godmorgon alla läsare, ser att ni redan hittat hit många av er.
Morgonen har varit sisådär.. Vet int egentligen varför, men ändå så vet jag.
 Har inte hänt så mkt under morgonen , kollat igenom 325 blogg inlägg och ska
börja fixa mig nu. Sen bara kl blir mer ska vi fara via efter Sandra o sen till bussen.

Skönt att börja 12 idag, och vi slutar väl runt 7 igen, Sandra jag o några andra ska till ett Vårdhem idag
och klippa och så. Hoppas det får mig på bättre humör. Just nu känns de som om ja sku bara kuna gå o lägga mig o skita i hela dagen. men ska inte falla in i den svackan igen.

And one more thing.. JAG HATAR DRÖMMAR! dom flesta drömmar jag kommer ihåg från nätterna handlar om personer som en gång i tiden funnits i mitt liv men som på nått sätt försvunnit.. Inatt var det en som jag kännt sen dagis.. och jag har haft liknande drömmar hela veckan. men söndag - Måndags drömmen har varit värst hittils..
Jag kmr inte över dig så länge du finns i mina drömmar om natten, Jag började må så dåligt när jag vaknade av drömmen att jag bara ville gråta o stanna hemma. Jag ville inte se nån som ens påminnde lite om dig.. men allt gör de.. jag ville bara ringa en kompis o berätta saker, men jag kunde inte.. jag klarade inte av det, jag vågade helt enkelt inte.. allt skulle bara ha blivit mer fel då.. Jag ville avboka allt den måndagen, men ändå fick skolan mig och må bättre, och mot kvällen fick du mig o må ännu bättre <3

Hur bär du dig åt? Vad gör du egentligen? Varför gör du så mot mig?
tusen tankar snurrar i mitt huvud. Men inga svar..

men måste börja funktionera nu, får inte bli allt för personliga saker i bloggen,
Ju mindre man skriver ju mindre vet alla.. o mindre rykten och skit får man om sig..

SERIÖST finns inte  ord hur mycket jag hatar dig just nu! Just so you know..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback