Hangö - Lördag


vaknade typ flera ggr på morgonen och sen vakna ja ordentlig när Jonas skaka om mig mitt i allt haha <3 hans bror låg i rummet med mitt i allt haha, o när han vakna så sa han att de lukta spurgu där ( alkis) haha han had vari o dricka han på kvälln. Sen så drog vi ut, drog till Junttes, voi voi när vi bara steg in, Sen så satt vi där en stund och talade o lyssna på musik och sen såg vi på nån skit actionfilm, sen böt vi till nån annan skräckfilm som had flera olika berättelser typ. Sen kom Joni dit, och han reagera it på någ haha, voi voi baksmälla ändå.
Sen drog vi ut då hade det snöat hihi <3 halt som fan haha. <333 Kastade snöbollar på Juntte o Jonas åtminstone, Vi var och äta till Walls'n eller Joni åt och resten såg på. Sen sku Joni o äta o sen kom jere dit, fick se hur hans sår såg ut, fan ja ville röra haha. Sen va vi o härja o va på kaffe <3 Drack nästan hälften av Jonas kaffe <3 muhaha<3
Där satt man o mobba lite allt som gick bara, sen gick vi mot Junttes igen och då stött vi på Bene igen, och han följde med till Junttes o såg på House. Voi voi hu alla satt o skratta ändå, och jag satt och jävlades med Jonas, och sen somnade jag o Jonas hand i hans, o ja vakna av att ja hörde SOVER DOM DÄR 2?? o så öppna ja ögopnen o såg bene lutat öve rmig : JOU. hahaha vittu hu man knyckt sig, Sen blev kl runt 10 eller nått och vi börja gå mot Jonas <3
Där såg vi på 4 Simpsons avsnitt och pratade och typ somnade eller nått. Jag slocknade före tror jag. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback