Hangö - Lördagen

Vaknade med gullet om mig igen, int mitt fel att jag knuffas i sömnen (a) haha.
Sen när vi vaknat ordentligt steg vi opp och drog till Junttis, och sen va vi o härjade på stan hela dagen typ, fick en red cat som Juntti fixat men som smaka skit haha, så den fick alla dricka av, o när vi satt inne hos Junttis så gick den nog åt ändå.
g

Några bilder från dagen typ, censurera en för att han ville det och jag orkade int göra om bilden .
Men najs var det i varjefall, lite obehagligt ibland men det löste sig <3

Sen efter en stund kom bene dit och nämde om min blogg haha, så grattis bene du är åter igen med i den ;)
haha. måddes bara, han had vari o skrinna. o sen härja Jonas o Bene lite i garage o sen sku ja o Jonas o köpa chips o så för kvällen <3 o vi hitta en sjupfryst ekorre, sen va vi ti ärrän efter chips , Vi had planera filmkväll <3 o den gick som den gick, jag minns bara små delar av simpsons filmen men vart resten tagi vägen vet ja int haha.

Tänx för en najs dag igen <3


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ha,ha usch. Hangö.. Det namnet blåser liv i minnen :P

2009-12-21 @ 22:00:40
URL: http://abrokenheartedprincess.blogspot.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback