HåRInPackNing GoES WrONg!

fYeah dudes, Hade i hårinpackning i håret, och sen  så när ja tvätta första gången var mitt hår lila, blå, silver, vit..
så jag tvätta om de 3 ggr med djuprengörande för o få bort lite, fick bort lite av de jo.. Nu är dte typ Ljuslila slingor i det. TUR ATT DE E NYÅR! nej satan ändå Just my luck!
Yeah sori för Handduksbilderna men voi voi, de syns int lika bra på bilderna som irl.


Vi kan ta en hiss/diss nu när vi ändå håller på.

Diss : hårinpackningen som reagerat me pigmentschampoot.

Hiss : Mni turbofön, fönade håret på minde än en minut och det blev direkt torrt. ( I AIN'T JOKING! ) och att jag har ett mjukt och lent hår nu.

Jonas sa att ja it ska häslä mer med mitt hår, jag tycker ja ska raka av helvetet, o Sandra har roligt o väntar på att ja skrivit inlägget klart haha. <3

Kommentarer
Postat av: Marie

hihihi :) du e så söt <3

2009-12-29 @ 22:12:17



Postat av: Marie

hihihi :) du e så söt <3

2009-12-29 @ 22:12:30



Postat av: . Pjumas . ♥

Men de ser ju ganska fint ut :D de e ju lite speciellt ;)<3

2009-12-29 @ 22:25:56
URL: http://pjumas.blogg.se/



Postat av: Caroline

Du har en supersnygg frisyr! :D

Love it!

2009-12-29 @ 22:37:33
URL: http://luggsliten.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback