IzuPizus Dag idag <333

Hmm, har inte hänt så mkt idag, sovit o sovit o sovit. Vaknade av Idas Messo tror jag o sen av att en annan torrboll ringde -.-'' Ida har haft några allvarliga problem idag men ja älskar henne ändå <3 haha. Talade just med henne i mer än 30 minuter haha. voi voi, hon mobba mitt fnittrande O__O
Hittade detta på hennes blogg för några dagar sen :

dh

HAHA IDA DÄR KOM 110 IGEN xD IT'S A SIGN!! xD

Jag kan inte förklara hur mycket du betyder för mig IzuPizu :* älskar dig <3 och är glad att vi hitta varann  igen <3 Hand i Hand genom allt <3 Kmr alltid vara där för dig alltid stötta min älskade Ida <3 Älskar dig <333
och inget ska komma emellan oss för YUKI DOESN'T SHARE! haha inte ens ceasar ska koma emellan oss Ida <333  PST! han hatar nog mig efter idag men men, ELÄMÄ ON!

Kommentarer
Postat av: Marie

SV: Tack ! :) Nej usch då, å synd att du missar så mycket ! :/ Hoppas du blir bra snabbt. <3

2009-12-04 @ 18:21:00
URL: http://mwikstedt.blogg.se/



Postat av: Marie

SV: Yupp, hoppas hoppas ! :)

2009-12-04 @ 18:28:49
URL: http://mwikstedt.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback