Kvällens bästa <3

g
Grattis till mig som kom över 2000 besökare idag  <3

Kommit just ut ur bastun och uppdaterat lite på facebook o så sitter o chattar på msn för tillfället <3 och mitt i allt kom farsan in o säger: 

"Om it du satan slutar

å o sova med datorn så tar vi ut den ur rummet ditt på kvällen!"

Yesbox ja vet att jag har dålig humor, men sanningen är den att jag sover med allt i sängen haha. Allt från nyklar, kläder, laptopen, telefon, kameran, skolsaker speciellt papper. smink,  godis. böcker, det beror helt på vad jag fixat med under dagen . haha.

Hoppas att jag hör fel för tillfället för jag hör att de sku spöregna ute... O DET ORKAR JAG INTE MED! haha. Hoppas Mr X har det bättre när han e ute nånstans haha. och sen e Mr Y hemma haha. voi voi ändå.
Jag e slö som bara vad, men jag vet att ni älskar det :*<3

Det märks på mina inlägg att nått e fel i mitt huvud haha x)
Godnatt alla underbara läsare <3

r
AIN'T HE CUTE ??! 8D <3
serriööst skjut mig o min dåliga humor.



Kommentarer
Postat av: Anna

o jävel de va en heldel besökare det ;P ! Fin blogg!

2009-12-05 @ 14:37:24
URL: http://catchadream.blogg.se/



Postat av: A.C

hej:D



tack så mkt^^ hehe^^

allt väl?:D

2009-12-05 @ 14:50:57
URL: http://amychen.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback