Godmorgon as usual

Godmorgon alla som läser min blogg. uppdateringen har sugit pga att jag mått så jävla dåligt. Orsaken kmr inte nämnas i bloggen, och  ni det handlar om så vet exakt hur mycket jag hatar er. Fattar bara inte hur jag kunde lita på er från första början. o ni säger att ni e mina vänner. Vänner gör inte sådär.. No Chance..

Det har inte hänt så mycket egentligen, Skolan. Samma au usual, även fast gårdagen inte alls var någå kul, flåt Sani för allt som hände igår..

Idag har vi kundbetjäning från 12.oo - 19.oo. Min först kund kmr 12.oo så far tidigare till skolan. sen har jag åtminstone en till senare idag. Hoppas ja kan träffa Craiso där emellan, Sen tyckte Sandra ja sku ta rock på mig idag, det var ju int "normalt" att gå omkring i linne o huppare i detta väder. haha. Men de kmr bli kallt säkert ikväll så bäst att göra som hon säger, hon kan göra saker annars haha.

Men nu måst jag gå o sminka mig o byta till arbetskläder. så jag int glömmer det, mitt minne är kanon (Y)
och de konstiga e att jag int ens e nervös. nåja den kommer nog sen.

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hoppas det ordnar upp sej



Vänner ska aldrig stjäla energi av en- kom ihåg det! De ska ge energi!

2009-10-29 @ 11:01:54
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/



Postat av: Okana - lyckligaste mamma till juvelen Ajdin

Sv: nice :)

har lagt till dig med :)

2009-10-29 @ 19:27:08
URL: http://zlatnaribica.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback