Hyi..

Det regnade hela vägen till karis.
o jag ville inte släppa Gulle fara nånstans </3
i want you to be here with me 4 ever and ever <3
nåja längtar tills den 30 oktober <3

Sen efter att vi varit i karis drog vi till pojo o sku red ut nå skit där, de gick som de gick haha..
YOU DON'T MESS WITH ME!! o hoppas jag ser dig i karis efter idag, nej herregud, att hota mig gick ju bra men när det kom tillbaka ännu värre så då va it de roligt mer..

sen drog vi vidare till Tenala. o där var det lika skit som vanligt..
men elämä on.. helvetet har sina sidor..
sen när jag drog hemmåt snöade det, och nu är det vitt överallt.
Snow <3


Kommentarer
Postat av: Mia

Härligt med snö! Ha det bra. :)

2009-10-18 @ 22:54:15
URL: http://www.msockertopp.blogspot.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback