Me Jimi. <3

Efter att ja kommit hem händ einget , o så sku jimi komma hit, så det slutade med att jag väntade i kylan ca 45 minuter o han kunde int svara på telefon eller nått, ja tänkte gå hemmåt tills ja hörde hans scooter, tro mig man hör den från mils avstånd,  
sen kom han äntligen och vi gick till en park, där satt vi o gungade o så, haha vattenpöl under så man fick vara rädd att inte tappa i nått.
sedan gick vi omkring i österby och så, gick till stranden o så , filmade även lite som kanske kommer upp i morgon.

tog många många bilder men här e en åtminstone.:

me o jimi
ursäkta fula mig men se på söta jimi istället, MAN SER HAN ALDRIG SÅ NORMAL!
och sen fick jag han o likna sin bror oxo ohch det händer inte ofta haha!

sen på vägen hem köpte jag även Shoko bollar <3
NOM NOM NOM!
d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback