Operation i morgon..

I morgon blir det operation då..
inte jag som ska opereras utan en i min familj,
hoppas det går bra o så, orolig som fan..

sen ska ja även till Helsingfors i morgon, vilket betyder att ja int kmr se någå idioter i skolan, fyfan så skönt, hotad av 4 pers därifårn

+

några dudes som tydligen tycker att jag e omogen o pratar skit om dom?
lol säger jag till det.. när jag pratar skit om nån gör jag det med en person, och det händer int ofta,,, och inte på bloggen.. på bloggen säger jag endast åsikter.. och int så satans skitprat.. och det är inte fan moget att skrika pokemon efter en 17 åring.. de e de int, men tydligen klämde man på en känslig punkt..

varför är det alltid sånt satans stohej om man säger nått tillbaka till nån annan som typ "fittats" med en en längre tid före.. STÅ FÖR DET NI SATAN GÖR O TA EMOT DET SOM KMR TILLBAKA vittu..

svårt o fatta? i guess so..

Kommentarer
Postat av: emely

sv: tack :D hoppas det går bra för den som ska opereras! :D

2009-10-19 @ 21:24:11
URL: http://absolutemely.blogg.se/



Postat av: VIKTORIAE.BLOGG.SE - Bloggen som handlar om självkänsla, tankar och tips!

Sv: Hej och stort tack för din kommentar!! Den gjorde verkligen min dag hur bra som helst, så tack. Den värmde verkligen, du är varmt välkommen åter =)



Hoppas operationen går bra och att det löser sig med allt krångel :(

2009-10-20 @ 16:37:20
URL: http://viktoriae.blogg.se/



Postat av: Johanna

sv; tack :)

2009-10-20 @ 23:06:13
URL: http://hanniejojjie.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback