shhh , it is a secret.

Sen kom mitt hemliga besök,
och vi satte igång, första tvätten så började vi skratta som fan, oj herregud hur komiskt det  såg ut, nej omg ändå, men tänk positivt
VI VET HUR DET SER UT NÄR DU BÖRJAR MILITÄREN OM 2 - 3 ÅR. :D
och omg hurjäla många som ringdedig o frågade om du sku ut o vad du gjorde o med vem du vr med, och alltid samma svar : " nå jag är med en och gör en hemlig sak"

sen när det sku verka så såg vi på simpsons <3
sen blekte vi igen o nu ser nu ut som en annan (a)
lite som jeesus haha..
nej nej du vänjer dig helt nog, o fyfan du hade långt och tjock hår.
sen när du sku fara så glömde du att du hade rock, men kom efter den,
sen hittade jag din t skjorta här med så haha. du glömde den här (a)

och sen började helvetet efter att du farit..
jag finns alltid vid din sida no matter what.
glöm inte det <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback