StalkerCat.

edan kom jag hem och sku ut kl 9 med Jimi sa han, så jag hade ca 1.4 timme att göra annat på, så jag började sätta igång med saker. och mitt i allt skickar han o ska ha ut mig, för han sagt fel tid.

Så jag gik ut, o då va han försenad, så ja ringde o pratade med Craiso, ssen kom han äntligen.
o i österby var det en scizo kattunge som förföljde oss vart vi än for,

vi kunde int ens springa ifrån den. den sprang efter, vi satt i en klätter ställning och den klättrde upp med.

tghc
haha, kattn skrämd Jimi mitt i allt i mörkne <3

sen såg vi på stjärnorna, och pratade o så, <3 it was najs <3 även fasst de va lite kallt.



sen hände itn så mycket mer när jag kom hem,
säger vi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback