Träning

Idag så blev inte mycket så som planerat. testat blogg designen o så o den ser för jävlig ut, haha..
sen så har jag ny telefon, så GE ERNA NUMMER NI SOM VILL ATT JA SKA HA DEN!

annars så hittade jag min wii kontroll idag så spelat allt från Guitar hero till wii sport och wii fit.
På Guitarr hero så började jag spela åp Medium. o fyfan jag e bara bäst <3;)
sen har jag joggat som fan <3 ska börja gå ner i vikt igen <3
ninzo


sen googlade jag lite omkring, och så kom det en bild upp, o det sägs att Wii kontrollen o de ska se ut sådär, o herregud hur jag skrattade, det ser fan ut som nått helt annat, o ja, jag är en sån som kan misstolka allt.
men se nu hur den ser ut.

wii 2010
hahahaha. wii 2010.

Pusss gullungar <3

Kommentarer
Postat av: anna

hhaha xD du e int den enda som sku misstolka dendär xD

2009-10-19 @ 16:41:19
URL: http://suchawonderfuldream.blogg.se/



Postat av: . Pjumas . ♥

Svar: Tack <3

Nej inget extra, försöker orka me skolan men de e lite ett å annat nu :/ men men... får se hur de går!

2009-10-19 @ 17:46:12
URL: http://pjumas.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback