ZzzZzzZzz...

haha.. sen när ja kom hem så pratade jag med gulle en stund <3
FYFAN VA JAG SAKNAR DIG ÄLSKLING <3333
 sen messade man porr meddelande med Craiso hahahaha. han som frågade konstiga saker men man fick veta ett o annat om han.

Sen ringde jag även efter Rasmus eftersom han sku hålla mig vaken.
sen så lade jag ner mig, och somnade hahaha, så vaknade jag just precis o nu e kl 10 ungefär,
så jag har sovit bort hela dagen ungefär (Y) jag som hade planerat att fara ut o springa o så vidare.
o rasmus hade farit hem efter 2dra filmen.

bota mitt sovande haha.

nu ska ja gå ut o se till scootern, sen söka upp ryska papprena. sen ska ja gå o lägga mig igen. och drömma med fuckade drömmar haha. den jag drömde idag var bara så bäst hahaha <3 jag hatar att jag minns så gott som alla drömmar. onödigt som man int alls behöv minnas..


BUT ANYWAYS. LOVE YOU AND I KNOW YOU LOVE ME CUZ YOU WOULDN'T HAVE READ THIS OTHERWISE ;)
o jag e så trött att jag int ser vad ja skriver haha
Puss <3

Kommentarer
Postat av: L♥tta

Sv; haha, ja det är en lustig grej..;).

2009-10-13 @ 21:15:56
URL: http://lottahietanyberg.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback