Friday - prov + möte

Först kom Sandra och jag till skolan till 8 och härja lite. sen så sku vi till Auditoriumet eftersom pojkarna i skolan har bullrun när dom ska in i matsalen. och sen har det klottats med maten. Ärtsoppa i blommkrukorna etc haha.
Denna film fick vi se:
 

Sen efter det så sku vi skriva prov i huden och hårtes anatomi (cellens uppbyggnad, hårets uppbyggnad, hudens anatomi och blodomloppet ), hoppas det gick bra, men jag satt och skrattade åt flera av mina svar. Plus att en av våra lärare kom och skrek på oss om några pennor, mm, då tänkt skratte komma fram igen, men efter det här så har i nt vi egna pennor med så delar hon ut frånvaron.
Sen sku vi tömma våra kärror, och ja undrar nog fan vart alla mina saker försvunnit från kärrorna för jag hade bara klips där typ haha. Och sen gjorde jag en oljebehandling på Sandra.


Kommentarer
Postat av: linnea

kolla o följ min nya blogg :D kram

2010-02-22 @ 19:51:39
URL: http://linneano.bloggplatsen.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback