lååång dag + frisyr ( bild )

dYeah, började 8 idag gick med kultsi till skolan <3 ovanligt att bara gå med han dit haha <3 sen började skolan och jag fick inpackning, och jag tvättade, fönade och plattade Sandras hår. Sen såg vi på hur man skär ett hår. najs frisyr fick hon som faan :D
Och sen satt jag och lekte i sandras hår och sen hade hon mitt i allt en rosett där haha <3

Sen hände inget alls tills vi slutade och fick även migrän under dagen + att bussresan var ett helvete, tur had ja kultsi breve mig <3 tror jag sovde igen haha <3

Sen gick jag och Sandra i stan igen och sen såg man någå som verkligen fick mig deppad.. 3 ggr blev man under ca 30 minuter perkele...  Sen slapp man äntligen hem i varje fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback