School = brudkamning + nerverna perkele

Idag morse åkade jag till staan med farsan, sen satt jag o härjade på bussis tills Sandra kom, sen tog vi tåget till Karis. Där fick både hon och jag någå värre fel haha. Vi va så slöa att vi bara härja sandra skuffa mig i snöhögar och vi skutta omkring haha. Sen i skolan så blev jag klämd i dörren för att Sandra smällde fast den + att jag fastnat i henne. Vittu ja har ont nu hahah.

xcxSen börja timmen o vi hade brudkamning, Jag lockade Sandras hår först och sen gjorde hon en uppsättning som läraren int tyckte dög. Så vi drog på mat iställe, o det var dålig mat idag så jag och Sandra gick till stan istället.

Sen när vi kom tillbaka så sku vi egentligen göra om min brudkamning men läraren tyckte ena av oss sku ta docka och andra en etta. Dockan blev min haha.
                                           Blev nästan helt klar med (Y)

Annars har dagen varit heelt okey, förutom att ja haft på nerverna hela dagen exakt, hahah fattar int hur nån stått ut mig mig när ja stört mig på minsta lilla,
Men nu ska ja försöka fixa lite "viktiga" skoluppgifter ,  sen får vi se hur allt går.

Pöss und Klemm ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback