Save me.. someone plz...

Sen när jag kommit hem så gick jag in i rummet och sku göra viktiga saker, men somnade, och sovde bort dagen igen, och är stressad x 3000 så allt kommer bli ett rent helvete igen, jag är så stressad att jag tror jag håller på bryta ihop igen. Usch ändå. Allt kommer så anbbt och jag hinner int med någå mer. Blev lite bättre när jag fick prata med Jonas och så <3

I'm going 2 have a fucking breakdown soon again, I hope i'll survive this time 2..

Men ska gå o lägga mig nu så att inget paha händer..
Godnatt alla underbara läsare <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Varsågod! :)

Vad heter färgen du har?




Postat av: hIHIHIHIHihihihIHIHIhihhi<3333

MOJJ HU E DE?? JA ÄLSKAR DITT HÅR, DU E BÄST! DIN POJKVÄN VERKKAR HELT URGULLIG, SKULLE SJÄLV VILJA TRÄFFA HONOM NÅNGÅNG :) HOPPAS DU HAR ETT UNDERBART LIIV :) puss i love u <3

2010-02-02 @ 15:52:45




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback