Helgen - Earth Hour

Yeah, Fredagen - sista dagen på ena praoplatsen, fick min lön för allt arbete där + att all gick bra.
Sedan när hon hörde att Jonas va på väg så kasta hon nästan ut mig så att han int sku hamna vänta någå, fick även en spegel med mig hem. :D

Sen mötte jag Jonas och vi gick hem.
Sen när vi va hemma så hände de int så mycket vad ja minns, Såg mest på filmer o sånt.

Lördag - Earth Hour
Yeah, härjade hela dagen med Jonas och sen runt 20.30 tiden släcktes allt, o då satt Jag o Jonas i mörknet med en filt om oss ohade levande ljus på och  pratade om allt mellan himmel o jord. Mysigt <3

c



Söndagen - hände inget speciellt, var med Jonas och sen körd vi han till tåget, och sen kom jag hem. Hände inget destuvidare.

Kommentarer
Postat av: sara

mys pys :)

2010-03-30 @ 23:55:35
URL: http://ensara.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback