Lördag = skip-bo och bastukväll inställd

När jag o kultsi vaknade drog vi till  Junttis, dit kom toffe, en gammal dagis kamrat till mig. och så satt vi där en bra stund. Sen började dom spela skip-bo, och jag hjälpte toffe för de var hans första gång haha, int för att ja heller aldrig spelat det men ändå, Han förlora int i varjefall Muhahah.
g
Sen drog jag o kultsi o äta och myste lite <3
Sen drog vi tillbaka o då var även sandra där med dom,
Sen for vi via butiken o sen till Jeres. Där sku de va bastukväll men bastuUgnen funks int som den sku o de va rök i hela huse, så vi sket i de. O ja o kultsi "låna" Jeres säng med haha han svara bara när jonas fråga:  "Ja vill kuna sova i den o" hahaha nej perkele ändå, sen drog juntti o Sandra hem och Jere p joni börja laga mat. Sen runt 11 tiden drog vi mot Junttis, o ja vricka min fot 2 ggr så jonas fick halft bära in mig. där va vi en stund till vi for hem och myste <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback