Sjuk - långt inlägg

Yeah, Onsdagen så gick som den gick, fick klippa 3 pers, o sen känndenjag bara hur all min värme försvann o hur ja började frysa rikit så ja skaka o kallsvettas. YEY fick feber o fick gå hem redan runt 2 tiden. När jag kom hem hade jag över 38 grader feber G-R-E-A-T!!! tänkte jag bara, sen var det bara att  ringa farsan och åka till sjukhuset. Smarta jag som int passade på att ringa han när jag ännu var i stan så skulle jag int ha behöva gå i minus 10 grader hem o frysa så ja blev ännu mer sjuk, Men pratade med älsklingen så lite värmde det :D <3

Sen så for vi via sjukhuset och så fick jag komma hem och sova. Influensa in my ass, just nu när vi har prao, vittu rikit min tur det.

Torsdagen blev allt värre, febern steg och snuvan blev värre, fick ingen luft och ja va rikit yr av att ja knappt fick nått syre i mig, men men , jag överlevde haha. Hela dagen sovde jag o löste korsord, fan jag har blivit beroene av korsord tack vare min ena praoplats haha. Sen mot kvällen pratade jag med älskligen igen och hade problem att int somna för ja va så trött, och inget hörde man heller , så undra hur mycket jag missade av vad han sa egentligen. :bigeyes:

Fredagen yeah, blev hemma ännu fredagen, försökte sova så gott ja kunde, men de blev int till så mycket, sedan när mina föräldrar kommer hem så säger dom att ja sku bli ensam hemma, " de va no rikit fan de " tänkte jag för mig själv och frågade av ren desperation om ja sku kuna få fara till Hangö om jag fick för Jonas. <3
Och när ja ringe rhan så får han nästan panik och jag sätter mig på nästa tåg mot hangö <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback