Vekoslutet <3

Yesbox, resan till Hangö var som den var, det var så jobbigt när jag ännu var lite sjuk att sitta i ett varmt tåg med människor överallt. Sen ringer broidi o ja pratar med han o Daniela en stund. Sen kommer jag äntligen till hangö o komme rut i den svala luften + regnet..
Så börjar gå mot Jonas, och sne möter jag Jere juntti o Jonas när dom e på väg till Koti pizza.
Där satt vi en stund o vänta på pizzorna o så, och sen gick vi till Jonas <3
Där satt vi alla o chillade bara, sen spelade vi tecken eller vad fan de hette, och jag vann Basse några ggr. :D

Lördagen - Vi vakna tidigt, och de va  härligt att stå ute på trappan medan älsklingen rökte. Mysigt <3
Sedan låg vi i sängen en stund o somnade om haha <3 Sen drog vi till Lindas ett varv och sen var vi o äta till forum <3 älsklingen bjöd <3 älskar dig <3 Där såg vi även Terese o Sofia, och hela saken bleb snabbt rolig. ja visst int vart ja sku si så satt ja ändå o skratta helatiden.

Sen när vi ätit klart tog vi tåget till Ekenäs. Fyfan kan int fatta att nån kan få en tågresa på ca 30 minuter att vara mysig <3 men sista biten var lite väl haha, när jonas int kunde vara tyst mera. Nej hohho ändå.

Sen när vi va i ekenäs drog vi via butiken och sen hem till mitt <3
Hemma hos mitt hände int så mycket, vå låg mest och pratade och såg på filmer <3

Söndagen var mysig ochså med filmer, bastubad och pizza :D <3
Sen skulle Jonas hem igen och det sög, som alltid.
På tågstationen såg vi Ruben :D o jimmy o henke, o belinda o några till.
och tåget var försenat ofc.

Tack för ett underbart veckoslut <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback