Problem tar på ens psyke

Yeah, idag, helt jobbig dag på psyket, migrän och allt, så drar man till Hangö, problemen släpper sakta, jag har int mått såhär bra som jag mådde idag, allt var helt perfekt, så perfekt att det kändes som inget kan förstöra det, int nått, så kommer man hem, och då börjar problemen, jag är inte själv inblandad, men ändå, det bara fortsätter fortsätter och fortsätter, mitt ork är slut, jah vill int höra, jag vill int veta, ändå berättas det allt, han försöker få mig inblandad, men jag vill inte, kan inte,

jag känner hur jag börjar skaka, paniken är påväg, jag försöker avvreagera mig genom att gå och skrika allt jag känner så dom fattar, men nej, paniken kommer närmare o närmare, mitt i allt ligger jag och gråter i telefonen, jag har ringt älsklingen, med gråten i halsen, knappt nån röst när jag har skrikit, märker jag hur jag försöker få fram ord, inte hela meningar det är omöjligt vid mitt tillstånd, men till sist hör mig själv säga, "jag kommer i morgon till hangö igen, snälla, går det?", han hör hur jag gråter och viskar för att int väcka dom andra, "kom bara gulle, jag älskar dig," och så säger jag "förlåt att jag väckte dig och älskar dig med." och säger hejdå.

plötsligt ligger jag på golvet, gråter och försöker få luft, men det går int, allt är slutet, ingen luft kommer till lungorna och jag blir plötsligt medvetslös, allt svartnar.  Då hade jag fått sån panik att jag börjat hyperventilera och int fått tillräckligt med syre.


FUCK THIS FUCKING LIFE! FUCK EVERYTHING! AND FUCK YOU DUDES!

Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

:( ♥

2010-10-28 @ 12:02:24
URL: http://pjumas.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback