Rest of the 5 days

Onsdagen - Ledig! <3 så drog till hangö när vi kom iland, och direkt i hangö så sku Jonas mäska att man var i fyllan haha. voi voi ;D KLASSRESA :D

där var jag hela dagen och härja as usual.

Torsdagen - Salong ( valde att komma på torsdagen o vara där till halv 6 och vara ledig på fredag.
Hade kund och sen så hände de int så myky mer, så ja o Sani fick roa oss efter skolan iställe. Härjade så satan med Sani och sen sökt vi opp Ronja med <3 och herre gud hur Rasmus var i panik för att ja int svara i telefon elle rpå messun , haha stackarn :D  Sen så va vi o härja i ABC mer än vanligt haha men strömmen for it den här ggn ;D <3

Fredagen, LEDIG!!! var o Fixade fammos hår, Färga allt mörkbrunt med Lite mörk röda/lila och vita slingor. Fick 50 euro för allt, köte färgen från skolan för 20 euro så gick 30 euro på vinskt och så fick jag 5 euro bensa pengar o sen ville Göran va snäll med och gav 20 euro till. <3 Sen sökte ja Jonas från TÅget ungefär halv 5 och så var vi o cruisa, och så var vi o träffa på Ronja igen och haha stackars Jonas <3 Sen blev det bastu och hemmaspa och jonas älskar att se på mig när jag klottar värrigare ;D

Lördagen var chill <3 och vi såg största delen på film hela dagen och myste <3 och även ut o cruisa o träffa Dena o shakki.  De e it alla hangöbor som kommer till ekenäs på mat för att nån har krapula haha ;D ei vittu ändå :D
Sen så var vi en stund o cruisa igen och sen blev det mer mys <3

Söndagen sovde vi till ca 12 och härjade, <3 sen mera filmer och sen så böt jag min volbeat skiva mot Jonas huppari. :D att vi orkar <3 Sen körd ja jonas till Hangö o var med Shakki där hela kvällen och sen kom jag och matilda hem till ekenäs ungefär 10.
Sen när jag kom hem så blev det bastu och så vidare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback