FUCK YOU!

Du e så jävla falsk, du tror du är bäst o allt. Du tror du är nått du aldrig kommer bli. Du ljuger alla rakt upp i ansiktet och tror säkert själv på det.. Och varje gång jag säger det åt dig blir du ledsen/arg o tror att du kan smälla ut vad som helst.. Men sen  kommer du alltid krypande tillbaka , som en jävla knähund, Du tror o leker att vi e så bra kaverin, o du tror att jag orkar med ditt beteende,
NEJ JAG ORK INT MER MED DET! INGEN GÖR DET Det här tar slut här o nu,
DU ÄR INTE MER KAVERI MED MIG. EVER! It is over..

Alla ggr jag funnits för dig o allt. Allt som jag ställt upp för dig. Offrat för dig. Lagt ner tid på, O vad gör du
INGET! Jag får inte ens ett tack. O då har jag vid flera tillfällen räddat ditt liv! Men nej, det här tar slut nu. Aldrig kommer jag stötta dig mer. Men sen när du har inga kaverin kvar mer och verkligen mår dåligt . Då ska du fan int komma till mig mer. Du talar skit om alla dina vänner, o så tror du att du kommer få ha dom kvar.

You're going to be the lonliest person in the world when people realizes how fucked up and false you really are..


TÄNX 4 YOUR TIME!

Kommentarer
Postat av: . Pjumas. ♥

What's happend? Vem handlar de om? :// <3

2011-04-05 @ 17:19:27
URL: http://pjumas.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback