Fridays Night Out!

Yeah haha, yeah yeah haha, vittu ja vet int va ja skriver haha.

NU LITE SERIÖSARE TACK. sådär ja..
Hmm på Fredagen var ja o sani i skolan, o då hade vi sallhällslära hela dagen från 8 - 11.
Sen drog vi till Sanis pappa, O där somnade vi haha FAIL.

Sedan när vi vaknade hade mina föräldrar ringt 17 ggr, SJUKT haha. sen drog vi till mitt och där fixade vi oss o gick i duschen and so on, o så drog vi till tåget och sen till en kompis. o där så härjade vi tills kl blev 10 o de blev dax för att dra sig mot klubben ;) <3

Klubben var bara så bäst <3 en nice kväll med 2 bästa kompisarna ( som är 18 haha) och vi började knalla hemmåt 3 tiden. Sedan sovde vi över där och Sen nästa morgon var det bara att stiga upp och gå till tåget,  Tog 1ans tåg hem, så gjorde Sani Hani med <3

s

I <3 You Guys <3 Never ever leave me <3


Kommentarer
Postat av: Tess

Hej (:



På min tatuering ska det stå ''Stay Positive'' men eftersom alla bokstäver är helt knas ser det ut som ''Play Positive''...har därav valt att ta bort den. Har ett litet motiv ovanför texten också som jag sen ska snygga till och där texten har varit ska jag täcka över med något annat..som förhoppningsvis blir fint hehe (;

2011-03-27 @ 22:45:05
URL: http://www.nattstad.se/tessic




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback