Yeah.. FUCK YOU?

hmm,, min dator har krashat, mitt bärbara minne har krashat, allt borta alla bilder från de 2 senaste åren .. allt.. De e FUCK YOU! vittu.. Just nu sitter Jonas och ser på Populär musik från vittula o ja ska sart joina han, och i morgon kommer jag att vara borta hela dagen. SKÖNT.. men som sagt.. vill ni nå mig. RING, TEXTA? ELLER FB MEDDELANDE! yeah so so .. idk what 2 do or say.. FUCK THIS FUCKING SHIT!

De enda sm e bra atm e att Jonas e här och att vi firar 15 Månader <3
Ända sen DU försvann har allt blivit så myky lättare. well yeah, it is just how it is ;)

f


Kommentarer
Postat av: LINA HAMMARSTRÖM

det är snyggt när man skirver på converse tycker jag :-D

2011-03-11 @ 21:01:04
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback