the weekend is almost over

Måste medge att detta varit bästa veckoslutet på 5 -6 veckor. Fredagen var först jobb dag och slutade tidigt och drog hem och bunkrade mig i sängen med tanke på hur jag mådde. Kände att ångesten kröp sig närmare och närmare så beslöt mig för att lägga ifrån mig telefonen och bara titta på tv. Efter en otroligt plågsam fredagskväll var jag 100 % säker på att jag inte skulle få sömn heller, medan tankarna rullade runt i huvudet så märkte jag att det var en som undrade om jag kunde fara till honom, då va klockan 2 på natten och jag var klarvaken så jag tänkte why not, ångesten hade släppt till en viss del och jag kände att jag behövde sällskap. Så det blev att dra in till stan övernatt till en mycket speciell person <3 Även fast jag var vaken ännu 7 på Lördags morgonen medan han sov så somnade jag till sist, och 9 tiden steg vi upp och bara slökollade runt på youtube. Hade en jävla huvudvärk som nästan var migrän liknande tack vare allt för lite sömn. så for efter mat till en grillkiosk och sedan hem och äta och sedan sovde jag tills 8 på kvällen. Då hade som tur huvudvärken släppt lite så jag for till den absolut bästa Sami (<3) och vi kollade på film och bara låg och pratade och tog det lugnt. Härligt värre <3
Söndagen låg vi och drog oss länge tills jag hade sån energi att jag inte kunde ligga stilla längre. Stackarn hamnade stiga upp halv vaken och ut till butiken ett varv och sedan på kaffe. ca 4 tiden var jag hemma igen och plötsligt hade vi kaffe gäster på besök. Så det blev att sitta ute resten av kvällen med rabarberpaj och några kannor kaffe. Med min tur fick jag en ångest attack sådär passligt 11 tiden så  nu kan jag inte sova överhuvudtaget. Klockan tickar på medan jag försöker lugna ner mig och försöker få sömn eftersom det kommer bli en tung dag i morgon på jobbet eftersom storstädningen börjar i morgon. Med god tur kommer jag kanske få någon timmes sömn ändå. 
 

at this point, i'm even scared of my self.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback