I GOT A NEW FRIEND - CRAISO

craiso
My New Friend - Craiso

sen när jag kommit till ekenäs så hamnade jag gå hem, så började gå o
 när jah kommer till gigantti så ser jag att en  ser bekant ut, liknade Craiso
så jävla mycket o sen ser ja  att han ser på mig o ler, o då visste jag att det
 var  han plus att ja kännd eigen hatten hans.

haha min första tanke var vad fan gör han här, han sa att han sku hem o
han bor ganska så långt från ekenäs, så stod och pratade med han. och
 sen fick jag åka hem med han o hans farsa ^^ <3
dom körde mig till österby fotisplan, o sen fick jag Craiso's nummer
så har messat med han hela dagen.

Så tack vare axxelliaden  skulle jag aldrig ha börjat prata med Craiso,
haha, ödet ödet. samma öde som gjord eatt han
stod vid gigantti när jag sku hem haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback