FärgKurs i Hesa <3

Vi drog med tåget till karis as usual, och de va fun. Sen drog vi via butiken med Sandra, och sen tillbaka till tågstationen eftersom vi skulle till helsingfors på IGORA färgkurs. Sen drog vi med tåget til Hesa. Där hann vi med Ca 1 timmes shopping före kursen, och jag hittade ett jättesött Diadem och fransk manikyr-set.

Sen drog vi till Hakanit färgkurs, Där var det en man denna gång som förklarade vad gör olika slagsprodukter det fanns vad dom gjorde hur man använde dom etc. och jag hade inte sovit under hela natten så jag mådde helt superb. Jag satt och kände bara hur mitt huvud föll någonstans och hur ögonen kändes som bly. Så fick sitta o dricka Varm kakao, och äta brunt socker för o kunna hållas vaken , sen när kl blev matdax så nästan skrek jag Yey för att ja int klarade av att sitta och lyssna på han mera. Vi fick gratis Mc Donalds igen. och det är alltid lika roligt att vara där med Sandra hon kan det där om man säger så. haha vi såg en tjej med som hade smalare ben än min arm, läskigt haha.

dfh

Sen var det del 2 av kursen, och då fick vi en kund vi skulle färga med Igoras färger. Blev par med Sani och vi skulle färga en flickas hår som ville ha håret i samma färg som hennes löshår, så henne färgade vi, vi fick ha sexiga genomskilniga plastförkläden på oss, fick ett grönt haha, Sen var det eko frissa eftersom vi fick torka håret med pappershanddukar med. Sen fick vi gratisprodukter 4 st.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback