Fredag - Voi Voi


Skolan var najs idag, var på ellinjen hela dagen eftersom vår lärare sa åt mig o Sandra o gå hem eller nått när vi inte kunde arbeta ändå o frånvaro sku vi ändå ha fått så vi drog först till el-linjen, nej vitto vilken klass ändå haha.
Trivdes bra där, härjade med Jimi, jimmy, jonas o PikkuJonas. Hahah Jimi fick hål i handen när Jonas slog en kork med hamaren mot hans hand. voi voi IQ boys ändå.
Sen fick Sandra skjuts hem så följde henne till stan där stötte jag på homon.. men men .. ringde Izu fritzu så allt blev bättre <3 Sen drog jag tillbaka och var med killarna igen tills maten, under maten stula Jimi en tomteluva voi voi kärringen stod i fönstret ännu till.. lol..
Sen var vi o härja på facebook o reta opp jimi, tills Jag o Jonas tog 10 över 1ans tåg till Hangö <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback