Hangö - Fredagen

Jag o Jonas satt i tåget och talade med 2 andra om lite allt möjligt. haha Tajta byxor o bögar o ekenäs. voi voi.
Sen när vi kommit till Hangö så kom Joni emot oss, o sen drog vi till hans, sen kom Jere dit oxo, och sen såg vi alla på Film, 7eventy five eller vad den hette. Sen drog vi ut och härjade, via banken o så stötte på Bene så han va med oss en stund, och sen skulle Joni o Jere äta så jag o Jonas satt o såg på youtube.
Sen när dom kom opp igen så drog vi ut, Joni jere o Jonas sku köp varin låda öl så vi drog till Lidl. Sen gick vi runt i stan och härja ännu mer, satt vid nån skola o allt.
 När kl blev runt 11 eller nått drog vi efter hans brujja och sen till Jonas och satt där. Voi voi Ölen gjord mig så sömnig att herregud ändå, och tänk så mkt en person kan förändras genom att vara i fyllan haha. Jag o jonas åt någon brödkebab som joni fick stora delar av brödet av, och sen åt han på gamla fransisar tror ja. men humor hade vi i varjefall. Sen när kl va runt halv 1 drog Joni o Jere o herregud ja ha int skratta sådär kmt på länge, Toffel broadway chips haha. <3

Sen sku jag o Jonas sova typ men vi låg bara o tala o tala o tala. tills det ringde på dörren, där stod Jere med fingret uppskuret och blodet bara rann av han, stakin ändå.
2 timmar hade de tagi av Joni o ta sig hem med.

MysPys <3 Bästa dagen på länge <3
Voi voi på allt dumt som hände haha <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback