Skola + Tutor träff

Första timmen hade vi Fysik, där räknade vi om Densitet o liknande saker.
Fedt tråkigt, men ändå gick det lite. Vi ska även i morgon
laborera i fysiken så, YEY, haha. hade sån energi på fyssan att det var hemskt,
energidricka + koffein + dåligt med sömn = katastrof.

Sen var det tutorträff.
jag o sani sku se på film med dom så det gjorde vi vi såg på You Don't Mess with the zohan,
vi hann int se hela pga data krångel o så vidare, men vi sku kanske fortsätta se den nästa tutorträff,
dom verkade int så roade av filmen medan jag o sani satt o skrattade helatiden.
 Vi missade tyvärr modersmålet.

Sen var det mat, vid denna tid var jag Sani o 3orna i Salongen o 3orna satte i hårförlängningar i vår ena lärares hår. Det ska bli intressant o se slutresultatet.
Sen sökte jag 1 flaska till weet schampoo, de sista som fanndes, det tillverkas int mer av det.
Sen sökte jag upp Craiso eftersom Jessi o Sani slutade så gick jag till stan med Craiso o pratade med han hela tiden.

Sista timmen hade vi Finska, känner mig stolt för att jag varit så aktiv på timmen o så. jag markerade på allt jag kunde o så skrev ja massor på tavlan. otroligt nog går finskan bättre nu än vad den gick förut i gammla skolan. lol, man undrar ju nästan varför..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback