Veckoslutet med orre<3 (Lördag)

På dagen ti lördagen hände inte så mycket, jag steg typ upp och satt o laddade ner en film, så var ja ut o springa i ca 2 timmar, snygga boys i skogen som gav mig min tappade Ipod. sen så såg jag på filmen.

Sen kom det Indiana Jones - crystalskull, o den sku ja se med farsan men han drog iväg. han sku ut o supa..
så jag satt ensam och såg på filmen, sen kom det Mamma mia, o den hade jag aldrig sett men så sku ja se den. och fy vilken Feelis man fick av den. nu ungefär va kl halv 1 på natten. o plötsligt vill Orre att jag ska fara till hans övernatt, så sku meddela farsan men han svara it.
så jag messade han och drog sen ut ti garage o körde till Lankka.
1sta ggn ja var till orre så han fick stå o vänta på mig så ja hitta rätt,

o fyfan att ja glömde vantar de va så satans kallt att jag fick knappt upp scootern på stödet.
sen drog vi efter öl o sen sku vi upp på vinden  ose på film, o hans stol han satt i knarra så myky att jag måddes sitta i hand famn sen (a) Mysigt<3
vi sku se på saw o så men det blev it ti någå haha, vi kunde int konsenterar oss på de, så vi såg på 2 and a half men. o sen gick vi o la oss.<3

Och fick int fan sömn på någå sätt, haha Orres kanin hade nått jävla race i sin bur precis som om den sku ha rivi allt som fanns i den. o ja störde mig så mycket på det haha.
men sen somnade jag äntligen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback