Brudkammning # 2 a lá Yuki Yoursic

Yeah, idag gjorde jag en brudkammning på Sandra!, den frisyren höll no som satan den haha, bruden dog nog före håret tog skada för man kunde klappa till frisyren från alla håll utan att den ändrade form haha, vissa e lite pro ;)

gf

Sen så låg jag i tvättstället i ca 1 timme,fyfan de va jobbigt, men nu är håret brunt i varjefall. (Y) ME LOVE IT!
Sen blev det mat, tortillas (Y) det gick som de gick ;) De smaka spyor, eller eftersmaken smaka spyor. (Y)
Sen efter maten så härjade jag och Sandra bara, och drog hem med 2ans buss,

Bussresan hem var nog ett av de roligaste jag varit med om, och Sandra stackarn trodd jag sämta haha, men nu kan jag pricka av ännu en sak som finns på " saker jag borde göra före jag dör " listan hahaha.


Kommentarer
Postat av: anna

fan va nice <3

2010-01-29 @ 22:21:16
URL: http://suchawonderfuldream.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback