School - just an unneccessary day..

Idag kom Sandra och söka mig , och sen drog vi till skolan, där var jag med Jonas en stund <3
och tyvärr blev det värre o värre o värre.. att säga att man blev förföljd e lätt sagt..
Men men jonas fick en på bättre humör, men det försvann sen när man kom till klassen, hann bara av med rocken så börjades kommenderandes o klagandes.. sen måddes jag träffa Jonas igen , och det sku de sen oxo klagas på, och sen så blev det mer klagas, nej satan man har bara varit ivägen idag.

sen sluta vi ca 3 - 4 timmar tidigare. skönt, kom hem med bussen och sen kom farsan o hämta mig och sandra.

Dagen har varit ett helvete i korthet, städat bara, och klagats har ddet gjort. sen var allt bra igen mitt i allt.. voi voi, Horoskopet för denna vecka var intressant med :

gg

Brukar vara en sån som kan tolka horoskop och se hur dom funkar, och på sätt och vis så stämde skiten idag oxo. Åtminstone från mitt horoskop ( lejonet ). men hoi hoi. skoldagen var ändå onödig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback