The art of sharing Lovers.

e
Hittade motörhead - tröja när ja städade <3
 fetto ben men voi voi, hoppas ni överlever.
Mina ben ser jävligt skeva ut på bilderna.

Goddag alla läsare, Idag har de int hänt så mycket. Har vaknat sovit vaknat sovit vaknat o sovit från ca 6 tiden frammåt. men så e de när man e ledig fast skolan börjat.
Idag så drar jag till hangö igen så uppdaterar kanske int alls, kanske kan komma nått genom telefonen om jag orkar, Men troligtvis int.
Farsan tyckte ja sku ta taxi idag med så, YEY ME HAPPY.. hoppas de e nån ja känner isånafall, om ja hamnar ta taxi igen.. Hatar att åka taxi när den där jävla tystnaden börjar. Men men måste man så måste man.

Dagens låt:

Girugamesh - Dance rock night


Nej fan ska börja packa nu så de int blir sent sen, jag hatar att stressa för de leder bara till att man glömmer någå..

Puss <3


Kommentarer
Postat av: miaaa ^^

Yuki legat med ena benet utanför när hon vart i solarum XD

2010-01-08 @ 16:40:49
URL: http://miuwh.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback