Datorn död. VIKTIGT INFO!

Yeah dudes.. Min dator har dött. eller jaa, den e snart död helt och hållet om den
int vill börja funka. Det finns ingen text alls i datorn bara symboler.
lät att veta sen vad man gör satan.. Men fick allt överfört från det i varjefall.
skall köpa ny tror jag, för jag orkar inte med det där fanet mer.
nu sitter jag i skolan atm och gör skoluppgifter och läser på
föredraget jag skall ha om ungefär 30 minuter.
Skall läsa upp det där föredraget om Piercingar och Tatueringar och sedan skall
Sani läsa utt sitt föredrag och sedan slutar vi.
Sedan efter de drar jag till en kaveri här i Karis o hänger här en stund
Och sen funderar jag på att endera dra till kyrkslätt eller dra hem. Det är osäkert ännu.

Hmm hmm, otroligt att mina läsare inte minskar fast jag inte uppdaterar lol.
I know you love me. <3

Ny design skall ja fixa ihop med bara jag skulle få datorn och funka helt o hållet.
Snart är det flyttning på G med och FYFAAN HUR DE KOMER BLI SKÖNT!
och hmm..
Mitt nya liv börjar om 1 vecka. tyvärr kan jag inte berätta
vad det är men ni kommer kanske se en förändring i mitt liv och
om ni märker att jag int har nånting med er att göra mer betyder det att jag int vill ha något att göra med er.
Ta det int personligt, fast det är det ju.. LOL. Suckers.

Under denna vecka kommer mycket att förändras. Men det kommer först synnas nästa vecka.
Vissa kommer ta det hårdare än andra, men yeah, Det måste bara bli såhär.
Sorry. Men kommer nog försöka uppdatera så mycket jag bara kan. Skall bara stula en dator nånstans ifrån..


Kommentarer
Postat av: Felicia

SV; Visst kan vi göra det. Säg till när du följer mig och så följer jag dig :)

2011-04-04 @ 15:05:47
URL: http://phototess.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback