Dagens Planer...

s
Yeah, nu när jag kommit hem så har jag tänkt spendera hela dagen hemma.
Först tänkte jag börja hemma med allt vad jag måste göra, städa och pynta och allt sånt som hör till. Synd bara att det inte är nån julstämning alls. vi är inne i 15 december och ingen snö .  Bara jag fått allt fixat hemma så tänkte jag försöka rensa min dator litegrann,  flytta över lite saker och så vidare sen måste jag börja svara på era kommentarer med för nu igen har jag en hel hög kommentarer att besvara. Sedan tänkte jag blogga lite med, kanske jag lägger in lite tidsinställda inlägg får se. Sedan måste jag börja gå igenom lite bloggar jag följer med, och se vad jag missat de senaste dagarna.

Bara jag fått allt fixat så som jag vill tänkte jag ta kvällen helt ledig och fri från allt. Ta en riktigt Chill kväll hemma, kanske ett litet Hemma Spa skulle få mig och må lite bättre speciellt när jag köpt nya bruspulver i olika dofter och så vidare. Kan göra ett inlägg om en ekologisk manikyr med om någon vill veta  om den. Sedan ser jag säkert på en film och bara slappnar av för det har varit en tid sedan jag haft en riktig lugn och fridfull kväll helt ensam. och nu när jag har tillfället så tar jag det. Det är konstigt att så lite kan göra så mycket gott i kroppen. Men nu måste jag nog starta så jag hinner med allt.

Ciao alla läsare s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback