I'm sorry

I'm so sorry, det har blivit många videor fårn youtube efter varann, och inte så många inlägg med text i.
Jag har intresse att skriva men kan inte bara skriva ner det. Det är inre feelings som jag bara inte kan släppa ut ännu. Kanske jag aldrig kommer kunna släppa ut dom. det är bara att vänta o se.

I was thinking about you
Thinking bout me
Thinkin bout us
What we gonna be?
I Open my eyes,
it was only just a dream..

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Yeah nu är det lördag.. Får se vad som händer idag, om jag far och träffar en typ före jag
drar ner till hangö eller inte. Om jag överhuvudtaget far ner dit.
Det återstår att se. En annan sak som återstår att se är om jag kan säga bye bye till min älskade bil idag.

Kommentarer
Postat av: Haidi Jakobsson

SVAR: helt okej :D hihi

2011-11-21 @ 00:51:35
URL: http://haidisblog.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback