Sleepless Night.

Yeah guys, du hörde mig. Ingen sömn för mig idag. klockan är snart 6 och jag är klarvaken.
Sitter för tillfället på morgontobak ute, och funderar på att sätta på lite kaffe.
Det har varit en lång natt . Speciellt eftersom Bob somnade tidigt. But yeah, tur har han
grannar som verkligen inte sover, fast det är Torsdag. Med ena grannen satt jag och
diskuterade om allt mellan himmel och jord och for ut på tobak med han. I Grannhuset
var det fest hela natten lång. Stackars grannar som måste ha stört sig på det. Man hörde
exakt allt de pratade om och sjäng ( om man nu kan kalla det sång de dom sjöng ).
Filmer har man sett hela natten med, ena roligare än andra.


Men ska väl börja laga in mig nu och lägga på lite kaffe, så blir det mera uppdateringar senare.
Har fått en EXTREM BloggInspiration under natten av att har läst en flickas blogg.  

s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback