Back Home!

Så var man hemma igen då, efter x antal km till i bilmätaren fick man några samtal gjorda och fick pappersarbetena uträttade , nu är det bara de där på kela som ska få höra ännu. Men tydligen tycker dom att man skall vara utan pengar som arbetslös, 9onde veckan som jag inte fått några pengar. Fuck Yeah. hur gör såna som inte har jobb, men skall ha hyran betald plus ännu mat åt sig. annat är det ju om man lever på sossun. Älska kela..
men sen blev det bättre när Basti kom. Så var han här en stund och fixade lite på gården och så for ha iväg med min bil, men som tur får jag tillbaka den idag ännu. Annars söker jag fan opp han haha. Han lämnade ju ändå sin bil här så. Muhaha. Nej jag har bestämt att jag ska vara snäll idag. 

Men nu skall jag gå på dejt med mina träningsskor ut ett varv på länk och efter det blir det att vara social med tv'n en stund. Sedan blir det lite news uppdate på bloggen.  
Love you guys <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback