It's Time for...

det har blivit dagt att börja fara och sova för min del. Jag har själv
märkt hur mina vanor ändrar efter mitt sociala umgänge.
Med vissa händer det att man är uppe hela natten och
med andra somnar man redan  vid 10 - 11 tiden och allt därimellan.

Idag har det varit både plus o minus. Plus med allt som har med dig och göra plus några små andra saker med <3 Vi var till och med på Kaffe idag till Mathilda ( sen  när har nån fått mig in dit ?? ) och Minus har varit att revbenen har börja fittas igen ännu värre. iDag har man knappt kunnat gå och som tur kunde jag vara med <3 och få lite massage och allt sånt skojs <3  Men det kommer nog bli sjukis resa ännu här nån dag den här veckan. Denna vecka kommer även innehålla nya saker för mig som jag måste bara lära mig komma över. Rädslor som finns etsade i mitt huvud. Jag har tills fredagen att välja hur det blir om jag går me dpå det eller inte. Bara för att se hur det går. nått jag kan avbryta när jag vill. Men fyfan vad allt säger emot att jag skall fara dit.. Men men det får vi se sen hur allt slutar. Jag har världens bästa coach med mig ivf så månne det int går bra. Och väljer jag att backa ur så träffar han mig ändå efteråt <3
och eftersom hela inlägget bara handlar om allt möjligt så kan jag lägg opp bilden som jag blev taggad i av Amber.
Puss hejs <3

uuu

Today has been Awesome with you<3

Kommentarer
Postat av: Virvelvindsflickan

åh, saknar nickelodeon.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback