Gilla på Facebook! - Nattinlägg

Nu kan ni även gilla mig på fb. gå lite neråt här på min blogg och gilla <3
e
Puss Puss alla gullisar <3
Vadå bra humör atm.? kl är 3 och jag ska upp om ca 4 timmar. Kvällen/natten har varit underbar, även fast jag inte träffade Jimmy. Men den slutade ändå helt underbart tihihih <3
Men nu måste jag börja sova här i hushållet. Det är som sagt tidig väckning i morgon och måste köra hem en kompis med före jag börjar i morgon. Sedan skall det som sagt bli Karis igen. Vecka 2 avklarad och det är hur underbart där som det bara går. ( YEAH I KNOW, jag låter high atm )
Men men elämä on.
I morgon blir det även bowling med M och co. Nice Nice. I <3 Bowling. Får se om jag orkar fota nått. Jag har fotat smått under veckan redan och skall försöka få upp lite bilder här i morgon.


ps. I know sitemodeling is like soooo 2011, but yeah. i still do it <3 I just love it <3

Kommentarer
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: aw, tack :)

2012-01-27 @ 13:37:04
URL: http://lisabjernhagen.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback