L.o.V.E

Denna dag har varit så fucking underbar <3 Först till Karis. Där var det kaffe och mugg målning som gällde. Sedan har jag sprungit omkring med kameran som en dåre och fotat allt och inget. ( bilder kommer bara jag får in dom i Datorn ) sedan blev det stickning på G. så nu har jag lite att göra en tid frammåt. Sedan blev det studiebesök till en utställning som va i Ekenäs. ut och gå i Gamla stan. Sedan tillbaka till Karis  och dricka mer kaffe och sedan mer stickning. Sen har jag märkt att det börjar bli Drama mellan shakki med där jag är om dagarna. kommer bli intressant o se hur allt slutar där.

Sen när vi sluta for jag och plocka opp Fredde, och så tog jag han med till Karis när vi sku på tobak med Engberg och shakki vid s market.  Sedan blev det trollböle för mig resten av dagen/kvällen med <3 Hem via efter datorn bara och minnet så blev det filmkväll. Fyfan så skönt det varit att bara legat i en varm och skön säng hela dagen när det varit så kallt ute. <3 Usch kan int det bli veckoslut så jag får vara hos ditt  och somna intill dig och bara känna dina andetag <3
y
t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback