NattInlägg.

Yeah, Nu har man städat halva rummet och i morgon får resten av rummet bli städat , Sedan blir det trädgården som nästa projekt. Sedan blir det även datorrensning, I just have to get rid of the fucking memories. Blogg.se stärvar atm med , vissa bloggar kan jag inte komma in på, och sidan laddar om av sig själv, så vet inte om detta kommer slippa upp på bloggen idag men men, man får hoppas att det bara är några dagar så.
 
Sitter atm och pratar med Cody. I love you boy and i will always be there for you <3
And this summer we shall meet once again <3
 
Så det blir att dra  Till Charleston ( <333 ) i sommar motherfuckers <3
Det är bara datumet som skall sättas in så sticker jag <3
 
Men nu måste jag börja gå och sova så jag orkar opp i morgon igen.
Love you all <3

Kommentarer
Postat av: Memme

Detsamma, glad midsommar!!

Svar: tack så mycket sötis. Vad har du för dig om dagarna nu på sommaren? :D
Yuki Yoursic

2012-06-25 @ 23:33:00
URL: http://mpthree.blogg.se



Postat av: Erica Nylund - Vardag, fotografering, webdesign

sv; säg till när du följer mig och vilket nummer du blev så gör jag detsamma! :)

2012-06-26 @ 16:02:25
URL: http://byericanylund.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback