Fredags Motion <3

Yeah idag har man nog motionerat för hela veckan. Vi var till Gymmet med Veturi och där sprang jag på springmattan hela lektionen. Så skönt att träningen kommit igång på riktigt nu, går ut och gå 1 gång på dagen och aksnke en gång mot kvällen och sedan har man extra träningar vissa dagar. Motivationen har kommit även till mig . Sedan kom vi tillbaka och fick mat här och sedan skickade dom mig till Butiken och handla måndagens mat. Sedan träffade jag Teemu på vägen tillbaka så blev och ta en tobak med han med. Sedan kom jag hit och nu sitter jag och skissar på detaljerna som ska målas i toaletten här. Förslag? <3

Fredagen skall spenderas Med Fredde <3 och vi tänkte bara ta det lugnt och chilla nånstans. Härligt med lite stressfria kvällar. Så är det nån som vill träffa oss är det bara att höra av sig. lol. Sedan  på Lördagen skall vi se på Ishockey och dricka . Så det blir ett helt avslappnat veckoslut för min del. And i Love it. <3 Kanske kommer en tävling elä ett tidsinställt inlägg under kvällen <3 Men nu måste jag nog fortsätta så det blir klart nån gång.
Cya dudes <3

Kommentarer
Postat av: Carro

Så härligt att träna! Jag vill också, men jag orkar inte idag, måste ha en vilodag efter att jag tog massa blodprover igår och ÄNDÅ tränade på kvällen och nmärkte att det visst inte alls var bra. Så idag får jag betala för det. haha.

2012-03-02 @ 21:08:03
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/



Postat av: Sara

Vad härligt!:) Jag har också äntligen hittat min träningsmotivation, så det känns bra!:)



Svar: TACK!:D

2012-03-03 @ 13:03:24
URL: http://sarabacksbacka.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback