So tired.

yeah. fyfan hur trött jag har varit hela dagen. Kom upp igår på dagen och skulle på möte. Sedan efter det var jag med Älskade Hector en stund och köpte några skivor och sedan blev det att dra hem och spendera natten där. Idag har det varit en tung dag av nån andledning. Hamnade stiga upp ca 6 tiden och sedan komma hem igen 20 minuter senare *suck* och sömn fick man inte heller så det var bara att lägga på simpsons och slötitta på det en stund. Sedna blev det att dra till karis och sköta lite pappersarbete. Efter många om och men och brända nerver så kunde man komma därifrån med. Sedan spenderades resten av dagen i Hangö och nu sitter jag i mitt rum igen och packar som bäst mina väskor för jag skall till mitt nya hem <3 Långt härifrån <3 

Kommentarer
Postat av: Jessica Högberg

ha det underbart "långt härifrån" =))

Svar: haha jepp, tyvärr blev det inte så när dom ringde och behövde arbetskraft :D
Yuki Yoursic

2012-10-29 @ 22:50:02
URL: http://lchftrollet.blogg.se/



Postat av: Jessica Högberg

Aha, men det är väl inte heller helt fel?? "långt härifrån" finns väl kvar... ;)

2012-11-01 @ 08:43:42
URL: http://lchftrollet.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback